Programma

14 oktober, de dag dat Bree naar de stembus trekt om een nieuw stadsbestuur te kiezen, nadert met rasse schreden.

U als kiezer maakt een weloverwogen keuze die dag, maar ook wij, als N-VA Bree deden dat reeds.

Het is de eerste maal dat wij ons als partij op eigen kracht, en met een volledig eigen lijst aan de Breese kiezer presenteren.  We doen dit met een sterke groep van 13 vrouwen en 12 mannen, die klaar staan om de kracht van de verandering ook in Bree verder doorgang te laten vinden.

En net zoals u in het stemhokje een keuze zal moeten maken op 14 oktober, zo maakten wij de nodige keuzes om met een zo sterk mogelijk programma, op maat van Bree, voor de dag te komen.

Verder in dit verkiezingsprogramma vindt u een opsomming van een hele reeks realisaties waaraan N-VA Bree meewerkte de afgelopen legislatuur.  Een mooie lijst waar we best trots op zijn, zeker gezien de financiële context waarin we moesten werken. We laten u ook graag kennismaken met de speerpunten  en uitdagingen waarrond N-VA Bree de komende 6 jaar wil werken, samen met u.

Een keuze voor N-VA Bree is een keuze voor een veilig, uitnodigend en welvarend Bree!

Vlaamse groet

Mario Knippenberg - kandidaat burgemeester